Ett 90-tal deltog i workshops den 5 och 6 april

Under de två dagarna fick två grupper med sammanlagt ett 90 – tal personer diskutera hur de ser på Örnsköldsvik idag och vad de vill att platsen ska vara känt för. Under diskussionerna kom det fram många goda synpunkter och bra förslag .

Stort tack till alla er som varit med och bidragit i samtalen om hur vi ska bygga Örnsköldsviks varumärke framåt. Totalt har nu ca 250 personer träffats för att tänka tillsammans kring Örnsköldsviks utveckling. Även ett stort tack till alla er som svarat på varumärkesfrågorna som ställts på denna webbsida. Det gjorde 237 personer.

Vi kommer nu att lägga samman det ni uttryckt med resultaten av ett antal kvantitativa undersökningar som rör upplevelsen av Örnsköldsvik. Nästa steg är att ta fram ett förslag till en varumärkesplattform som ska vara klart runt sommaren 2016. Den ska beskriva Örnsköldsviks identitet och berätta vad vill uppnå och hur vi vill uppfattas.

Fortsätt gärna att följa processen på denna webbsida!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *